,,Nereikia bijoti konkurencijos, reikia bijoti neturėti kūrybiškumo“ – R.R.
Prekinis ženklas įkurtas 2020 metais. Dizainerės kasdienis įkvėpimo šaltinis – internetinis savimyla, kuris primena graikų mitą apie jaunuolį medžiotoją Narcizą, kuris, anot legendos, įsimylėjo savo atvaizdą vandenyje. Kaip šiandien atrodo tas jaunuolis ir kokį narcizą jis vaidina?
Idėjos transliavimo objektas – narcizo gėlės žiedo forma. Sukurta unikali drabužio konstrukcija, taikant skulptūrinio konstravimo – maketavimo metodo, inspiruota šiuolaikinio ,,narcizo“ (savimylos) įvaizdžio. Tai tapo dizainerės kūrybos pamatu.
Sukurta unikali konstrukcija integruota į klasikinį drabužį. Pastebėta, kad tai ypatingai tinka moterims ir ,,dailina“ jų figūrą, priverčia moteris pasijausti pakylėtomis, savimi pasitikinčiomis, geidžiamomis. ,,Narcizas“ atlieka savo darbą. Taip teigia šią ,,Narcizo“ konstrukcijos drabužį pasimatavusios moterys. To pasekoje matau šios konstrukcijos potencialą tolimesniam vystymui komercijos link. Konstrukciją taip pat galima pritaikyti vyrams, suteikti jai androgeniškumo.
Prekinio ženklo kasdienė užduotis – meno objektą paversti dėvimu, bei supažindinti populiariąją kultūrą su konceptualia mada, bei jos apraiškomis.
Prekinio ženklo RIMGAILAITE COSTUME drabužiais rengiasi, Lietuvoje gerai žinomi scenos ir meno žmonės, nuomonės formuotojai. Darbai publikuoti tokiuose leidiniuose, kaip Lofficiel, Vanity TEEN, VOGUE.